Dlaczego osoby po 40-tce powinny tworzyć treści?
Życie zaczyna się po czterdziestce. Wcześniej tylko robiłeś rozpoznanie.
Wczoraj wybrałem się na 15 km spacerek z Luckim i postanowiłem nagrać kilka słów o zaletach zostania Twórcą Treści po 40- tce.
Pozwoliłem sobie w nim obalić kilka obiekcji osób, które uważają, że się do tego nie nadają.
To, czego nie powiedziałem na filmie, uzupełniam poniżej:
Osoby powyżej 40- tego roku życia mają przewagę i świetną okazję do tworzenia treści, ponieważ żyły dłużej i mają więcej doświadczeń do przekazania.
Są również bardziej skłonne do bycia niezależnymi finansowo, wiec często nie muszą tworzyć treści dla zarobku.
Oznacza to, że mogą skupić się na tworzeniu treści, które są ich pasją i które pomogą innym.
NAJWAŻNIEJSZYM ARGUMENTEM, jest chyba ten, że:
Już nic nie muszą!
Kiedy nie liczysz, że Twoje pisanie lub tworzenie treści, ma doprowadzić do zamknięcia jakiejś transakcji lub sprzedaży czegokolwiek
Gdy niczego nie oczekujesz od odbiorców, poza ich zaangażowaniem, w to co przekazujesz,
To BUM!
„Jesteśmy w domu”.
Odnalazłeś sens, pasję i niekończące się źródło radości i satysfakcji.
KORZYŚCI PŁYNĄCE Z TWORZENIA TREŚCI PRZEZ OSOBY PO 40- TCE
Osoby starsze mają bogactwo wiedzy i sporo doświadczenia do przekazania.
Przeżyły wiele i mają czego uczyć.
Gdy wydaje im się, że nie mają, to moją odpowiedź znajdą w filmie powyżej!
Osoby starsze są bardziej skłonne do bycia niezależnymi finansowo.
Oznacza to, że nie muszą tworzyć treści dla zarobku.
Mogą skupić się na tworzeniu treści, które są ich pasją i które pomogą innym.
Osoby starsze są bardziej skłonne do bycia pewnymi siebie.
Jadły już z niejednego talerza i często wiedzą, o czym mówią.
Nie mają czasu na przejmowanie się głupotami.
To sprawia, że są bardziej skłonne do tworzenia treści angażujących i pouczających.
Jeśli masz ponad 40 lat i myślisz o tworzeniu treści, istnieje ogromna szansa, że zmienisz świat, poprzez dzielenie się swoją wiedzą i doświadczeniem.
JAK W PROSTY SPOSÓB ZACZĄĆ TWORZYĆ TREŚCI?
Znajdź temat, który Cię autentycznie pasjonuje.
To zwiększy prawdopodobieństwo, że będziesz się tego trzymać i tworzyć wysokiej jakości content.
Nie należę do osób, które radzą, jak zarabiać w sieci na trendach.
Jeśli chodzi Ci tylko o pieniądze, to szukaj trendów na Google trend i twórz „pod publikę”.
Być może odnajdziesz pieniądze, ale nie pieniądze i pasję.
Pierwszym krokiem do tworzenia wysokiej jakości treści jest znalezienie tematu, który Cię pasjonuje. Oto kilka pytań, które pomogą Ci to zrobić:
Czym lubisz się zajmować w wolnym czasie?
O czym lubisz czytać i rozmawiać?
W czym jesteś dobry?
W czym masz doświadczenie?
Co Cię w życiu denerwuje?
Jakie problemy chciałbyś rozwiązać lub poprawić w świecie?
Zrób burzę mózgów.
Zapisz wszystkie pomysły, które przychodzą Ci do głowy, bez względu na to, jak szalone się wydają.
Zapytaj innych o ich pomysły.
Porozmawiaj z przyjaciółmi, rodziną i współpracownikami, aby uzyskać ich opinię.
Jeśli nie wiesz, o czym chcesz tworzyć, to nie jest problem. Sam byłem w tym miejscu co Ty.
Teraz aktywnie pomagam w znajdowaniu pasji, w trakcie sesji coachingowych 1 na 1.
Wybierz platformę, z którą czujesz się komfortowo.
Do wyboru jest wiele różnych platform, więc znajdź taką, z której korzystanie sprawia Ci przyjemność.
Ja wybrałem podcasty, potem krótkie formy YouTube i pisanie na Substack.
Media społecznościowe odpuściłem, ale to nie znaczy, że TY nie możesz znaleźć „swojego głosu” na Facebooku, Instagramie, czy Tik-toku.
Zacznij od małych kroków i nie bój się eksperymentować.
Nie musisz od razu tworzyć idealnej treści.
Po prostu zacznij tworzyć i zobacz, co działa dla Ciebie.
Popatrz na mój kanał YouTube, gdzie tylko mówię do kamery.
Zobaczysz nieedytowane filmy bez fajerwerków, zbędnych napisów i muzyki.
Po prostu weź do ręki telefon i mów!
Nie przejmuj się negatywnymi komentarzami.
Często mówią więcej o piszących je osobach, niż o Tobie.
Jak komuś się nie podoba to co i jak mówisz, może pójść dalej swoją drogą.
Krytykując Cię publicznie, w nieprzyjemny i arogancki sposób, nie zależy mu na jakości Twoich materiałów, tylko na karmieniu swojego zagrożonego ego.
Jeśli umie lepiej niż ty, niech pokaże swoim materiałem i nakręci coś lepszego.
„Actions speak louder than words”
Promuj swoje treści.
Po utworzeniu treści poinformuj o nich innych.
Wrzucaj na na swoje ulubione kanały dotarcia.
Stosuj recycling treści (uczę tego szczegółowo na moim coachingu 1 na 1)
Udostępniaj je w mediach społecznościowych,
Dołączaj do społeczności online
I wiele innych
Bądź konsekwentny.
Kluczem do sukcesu w tworzeniu treści jest konsekwencja.
Staraj się regularnie publikować
Baw się tym.
Otwórz się na świat
Pobudzaj swoją ciekawość
Powodzenia
Radek
Jeśli potrzebujesz mojej pomocy, bo nie wiesz jak zacząć, zapytaj mnie o DARMOWĄ konsultację.
Pokażę Ci:
Jak odnaleźć swój głos.
Jak stworzyć własną, ulubioną platformę do tworzenia treści.
Jak dotrzeć do szerokiej publiczności, ze swoją wiedzą, inspiracją i wszystkim co w sobie nosisz.
Jak podzielić się tym z całym światem.
Jak na tym zarabiać.
Pomogę Ci w tym na sesjach 1 na 1.
Zapisz się na DARMOWĄ konsultację na kontakt@lepiejteraz.pl
Pragniesz otrzymywać podobne historie, lekcje i strategie bezpośrednio na swoją skrzynkę?
Kliknij przycisk poniżej: